Filistin’den insanların bakış açılarını, aralarındaki birliği, fikirlerini, dayanışmasını ve eylemlerini çok açık ve net bir şekilde anlatıyor.
Roman olması nedeniyle tarihte yaşananları ve toplumsal fikirlerin nasıl geliştiğini kolayca öğreniyorsunuz. Bence bu, kitabın en iyi özelliği.
Bir tık kalın olmasına aldırmış etmeyin, kitap gayet akıcı, lütfen okuyun pişman olmayacaksınız :)