"En büyük demlik insanın yüreğidir" .....
"Acıyı içinde demler" ..
_____"Marifet"...
"Bunu dışarı tebessüm olarak Süzmekten geçer"...
MUTLU B İ R G Ü N
D İ L İ Y O R U M
Usul usul, sessiz sessiz
gidiyor ömrüm.
Kah gözyaşı, kah dert tasa..
Üç beş yalan tebessüm, binbir türlü ah ile gidiyor.
Yoruldum...
Anlatamamaktan,
Bende böyleyim işte.
Ağlarda dile gelemem..
Usul usul biterim de bir Ah edemem. 🌸🌿
🙋♀️🥀☕🥀🇹🇷🥀☕🥀
Hadi aç pencereyi...
Gökyüzü dolsun içeriye.
Hadi aç yüreğini..
Sevgi dolsun,umut dolsun yüreğine..
Bir gülücük kondur yüzüne...
Sevgi dolu gözlerle Gülümse...
Baktığın gördüğün herşeye.
Dünü kapat,yarını düşünme...