..Göğsümde akıl almaz bir boşluk oluşsada orada en kalabalık olan kişi sendin,ama insan en çok yanıldıkça öğreniyo sevdikçe görüyo ve kaybettikçe farkediyo senin gittiğin gün gerçektende farkettiğim ,vazgeçtiğim, sabrettiğim gün oldu.Farkettim çünkü hayatta senden daha güzel güzellikler varmış vazgeçtim çünkü sevmek de her zaman işe yaramazmış ve sabrettim sabırki benim karakterimin en iflah olmaz zerresiymiş anladım..