📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O gelince gülümüser,
O gidince ağlardım.
Bir dakika gecikse
karaları bağlardım.
En büyük mutluluktu
Onun beni sevmesi,
delice ve yürekten
Onu sevdiğim gibi.
"Üşüyorsun, hastasın, aptalsın!"
"Kanıtla!" diye çıkıştım.
"Birkaç sözcük yeter buna: Üşüyorsun; çünkü yalnızsın, içinde gömülü duran ateşi hiçbir insanın yakınlığı alevlendirmiyor. Hastasın; çünkü duyguların en güzeli, insanoğluna bağışlanan en tatlı, en yüce duygu senden uzak duruyor. Aptalsın; çünkü onca acı çekerken yine de mutluluğu yanında çağırmaktan kaçınıyorsun; onun seni beklediği yere doğru bir adım atmayı bile yanaşmıyorsun."