avareyim, asûdeyim, yorgunum
bilmiyorum neden sana vurgunum
erzurum garında banklar üstünde
uyku tutmuyor karanlıkları
yitik düşlerimi kovalıyorum
gölgeler gidiyor; ben kalıyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir dakika sonrası bile belli olmayan şu hayatımıza umutlar ve güzellikler doldurmalı. Ve en önemlisi yapacağımız şeyleri yapmalı bütün sevdiklerimize bir daha sarılmayacak gibi sarılmalı ve bir daha konuşmayacak gibi dolu konuşmalıyız. Allah kimseyi yakınları ile sınamasın inşallah...
Öyle bir hayat yaşadım ki
Cenneti de gördüm cehennemi de
Öyle bir aşk yaşadım ki
Tutkuyu da gördüm pes etmeyi de
Bazıları seyrederken hayatı en önden
Kendime bir sahne buldum oynadım
Öyle bir rol vermişler ki
Okudum, okudum, anlamadım
Sevgi ile hoşlanmak aynı şey değildir. Sevgiye bakınca bugün insanlar arasında ne kadar garip bir şekilde yanlış ilerlediğini gören sadece ben değilim diye düşünüyorum. Bir insan birisini bugün sevip bir hafta içinde nasıl olurda sevemeyebilirki. Benim kafam buna basmıyor. Hayatımda çok zor dönemler oldu. Çok zorlu virajlardan geçtim ki illaki bunu yaşayan belkide daha kötüsünü yaşayan da olmuştur. Okul hayatım olsun normal hayatın olsun hep garipliklerle dolu. Ve tüm bunlar içerisinde bir şeyi anladım. Ne yaşarsan yaşa büyük konuşma. Başımıza bugün çok kötü bir şey gelebilir ama buna sabır gösterip beklemek insana çok güzel şeyler gösteriyor. Bunu çok net yaşayanlardan biriyim. Herkes aynı değil diyebilir birisi ama bana verilen imtihan ile başkasına verilen imtihan aynı değildir. Senin karşına daha büyük güzellikler gelebilir. Bu yüzden sabret. Sabır konusuna girmenin nedeni hala bir mesele sabırla tutunmak oldu. Konuya dönmek gerekirse şuana kadar benim sevgi anlayışım ile örtüşen birine denk gelmedim sanırım. Ben sevginin ne olduğunu en iyi şekilde annem ve babamdan gördüm. Babam kanser hastasiyken annemin mücadelesini görürken yaşadım. Yanında ağlamayın gizliden gizliden ağladığını görürken yaşadım. Bugün kendimi , hedeflerimi hep anneme ve babama göre belirliyorum. Ne olursa olsun bu uğurda her zaman annem için mücadele etmeye çalışacağım. Babam buna dünya gözüyle şahit olamayabilir ama Allah'ın da izniyle bunu anneme yaşatmaya çalışacağım. Hayatımda ilk sevgiyi lise yıllarında yaşadım. Onu görünce hemen başka tarafa dönerdim. Heyecandan rengim atardı birden. Onu düşünürken gözümden yaşlar akardı . Ama sevgi gözyaşları idi bunlar. Akşam yatarken o olmuştum sabah kalkarken o olmuştum. Bir an geldi ve cesareti kendimde bulamayip garip ama eskilerdeki gibi bir