altsch

altsch
@karbnv21
...öyle ya; beklemek ateşten şiddetlidir.
Reklam
Ömür boyu mutlu yaşayan kaç insan var yeryüzünde? Acı çekmeyen, ezilmeyen, haksızlığa uğramayan kaç ruh?..
İçinde bir yük vardı ama ne olduğunu bilmiyordu. Ruhunda bir daralma hissediyordu ama bunun sebebine dair hiçbir fikri yoktu.
Vurdumduymazdı zaman; akardı alabildiğine, hız kesmeden, eyvallah demeden.