Tıka basa sevmişim seni.
Ağzımı her açtığımda,
Dudaklarımdan kelime kelime dökülüyorsun, Eksilmenden korkuyorum.
Ne mi yapıyorum,
Konuşmuyorum yazıyorum.
Sen bende tükenme diye,
Kelime kelime yazıyorum.
Kalp, alışır acı çekmelere.. Can, dayanmaz yeni sevmelere.. Boşa kürek çekip aynı, ban sorun bi kim haklı, şu yüreğim ne meraklı hiç sözümü dinlemiyor.. Sorarım aşk durulur mu? Acıyı sevmek olur mu? GÜNAYDIN..