AbıHayat

AbıHayat
@karga_1

AbıHayat

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
3 günde okudu
·
2026 5. kitabı
Baek Sehee
6.5/10 · 8,6bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayat, iyileşmek ve kötüleşmek, sonra tekrar iyileşmek üzerine kurulu, o yüzden kötüleşmek de hayatın doğal bir parçası ve bununla baş etmeyi öğrenmeliyim.
Mutsuz olmak için harcadığın tek bir an sana geri gelmeyecek. Yaşamının ne zaman başladığını biliyorsun ama ne zaman biteceğini bilmiyorsun. Yaşadığımız her saniye bize sunulmuş bir hediyedir ve onu ziyan etmememiz gerekir. Mutluluk şimdiki zamanda yaşanır.
Sayfa 33