Kitap çoook eğlenceliydi. Bir solukta okunabilecek bir kitap. Birbirinden nefret eden 2 kişinin kardeşlerinin yerine hediye bi balayına gitmelerini ve evliymiş gibi davranmalarını anlatıyor. Betimlemeler ve iç sesler o kadar canlı ki sanki kitap boyunca onların yanındaydım. Tavsiye ederiiim şimdiden okuyacak olanlara iyi okumalaar :)