“Kapıyı yumruklamış, tırnaklarımın arasına kıymık dolana kadar tahtayı çizmiştim. Sesim kısılana kadar bağırmıştım. O beni buradan çıkarmasa bile belki komşular sesimi duyar diye düşünmüş ama bir saat sonra umudumu kesmiştim.”
“Seni çıkaracağım söz veriyorum. Ama 𝕙𝕖𝕟𝕦̈𝕫 değil.”
Selam! Uzun zamandır özlemini çekiyordum gerilim kitaplarının. Nihayetinde bu kitabı 5 saatte tükettim
Nina ve Andrew yanlarına yatılı bir yardımcı bulmaya karar vermişlerdi. Millie iş görüşmesine geldiğinde bu devasa eve ve minimal aileye bayılmıştı. Nina çok tatlı ve içten bir kadındı, gördüğü kadarıyla ev de oldukça temizdi. İşinden kovulduğu ve küçük arabasında yatmak zorunda kalan Millie için ona verecekleri tavan arasındaki küçük oda bile güzeldi ve yeterliydi. Ancak bu odada onu huzursuz eden bir detay vardı: pencere açılmıyordu ve kapı yalnızca dıştan kilitlenebiliyordu, ayrıca odaya ulaşmak için korkutucu ve oldukça gürültü çıkaran merdivenlerden geçmek gerekiyordu. Millie ilk günü işe geldiğinde evin her yeri pislik içindeydi ve Nina da ona bir hayli kötü davranıyordu, işte bu oyunu değiştirirdi. Çünkü Millie, hapishaneden şartlı tahliyeye çıkmıştı ve yeni hayatında kimsenin ona kötü davranmasına izin veremezdi.
İlk başlarda ben de herkes gibi Verity benzetmesi sandım ama o kitabın geliştirilmiş ve değiştirilmiş hali gibiydi -yine de bazı detayların aynı olduğunu söylemeden geçemem- ben baya beğendim. Ayrıca bana sorarsanız Verity çok daha gericiydi ama bu kitabın da kendi has noktaları daha güzeldi. Kitap 3 bölüme ayrılmış, 2 karakterin ağzından okuyoruz. Verilen her küçük detay kitabın başka yerinde işlenmiş ve bitirdiğimde aklımda soru işaretleri yoktu, temiz bir okumaydı benim için. Yaz aylarında yine akıcı okuma yapmak isteyenlere önerimdir
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Selam! Bugün bana göre absürt komedi olan bir kitapla geldim, eminim ki çok okuduğunuz bir tür değil #kitap
Aslı Çerçeve, kalbinin dikdörtgen şekline girdiğini ve bunu aynada görebildiğini doktora anlatırken onu deli sanacaklarını düşünüyordu. Yaşadığı mahalledeki dedikodu tufanından kendini korumaya çalışırken başına gelenleri okuyoruz. Yalnızca kalbi büyümüyor Aslı’nın, bir gün bacakları çalınıp yerine tahta bacaklar konuluyor, polis polis doktor doktor gezerken bu durumun absürtlüğünü anlatıyor bize Aslı. Başta alışveriş merkezindeki mağazadan aldığı 2. el kocadan şüpheleniyor, sonra eski sevgilisinin fetişi olduğundan o aldı diyor bacaklarımı. Eve öyle gitmek olmaz, bir de küçük tahta ayaklarına “giysi” bakıyor (ayakkabı diyemez ona çünkü ayakları çalındı ya!) Derken bir gün göğüsleri 50 beden büyüyor, e tabi yine mahalleliden kaça kaça doktor yoluna düşüyor. Meğer Aslı hamile, bebek de rahmi yerine göğsüne yerleşmeyi seçmiş. Al bir de bunu düşün
Öncelikle 100 sayfalık bir kitaba birbirinden renkli karakterleri sığdırdığı için yazarı tebrik ediyorum @tubaayseozgur 🩵 Ayrım yapmadan her türlüsünden karakteri yazmış; estetikli Esmeray’ından, avukat Hüsnü Bilmiş’e, Mx. Eczacı Meloş’a kadar hepsini çok sevdim. Aslı’nın emniyette ayak fetişinin ne olduğunu anlatırkenki kısmında baya kahkahalar attım inanılmaz hoştu
Kafa dağıtmalık, o mahalledeki meraklı komşuların, dedikoduların olduğu kısa ve tatlı bir kitaptı. Alt metinleri de oldukça güzel anlatılmıştı. Severek okudum 🩵