Harley quinn

Harley quinn
@katrin
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bi şarkı rica edicem :)
Ama öyle dandik bir şey olmasın (:)), hani olur ya bazen; benim şarkım dersiniz.. kıymetlidir. 🍂 🍂 İlle de acıklı salya sümük ağlanacak bir şey de olmak zorunda değil 😪 Özel, tek, anlamlı olsun yeter...🌳 🌸 •Misal: Abis, Hayat Devam Ediyor, Nick The Chopper :) :) :)
Anket
Harley quinn
kardeşim grup şarkılarını sevdiğimi biliyorsun bence en anlamlı şarkılar onlar:)
Ben
Fesleğenim ben, içi umut dolu bir fesleğen. Dünyayı sevmediğinden Uranüste yaşadığını söyleyen bir fesleğen.. Her şeye çok değer veriyorum. Bu bir kayıp benim için ama çok da kafaya takmıyorum... Mesela kitaplara fazla bağlanıyorum (Fesleğen kitabındaki karaktere hayranlığımdan zaten ismim de fesleğen) Evet o bir hayal ürünü ama Melody'e çok üzülmüştüm İçimdeki Müzik'te...🙄Bir yerde bir şarkı çalsa herkes mırıldanırken ben bağıra bağıra söylerim :) Aşk meşk işlerini sevmem bir kardeşim var o bana yeter Harley quinn . Sabırlıyım ama inatçıyım da, dediğim dediktir yani 😁🤞 Dün akşam 22.00 saatlerinden itibarinden de Karlar Ülkesi hayranıyım. En sevdiğim kelime 'vuslat' en sevmediğim kelime 'full'dur, yani genel olarak bütün ingilizce kelimelerden nefret ederim!! Aslında biraz da saf salak bir kızım 😂 Geçen yıl bir ergenlik sevdasıyla maNga'nın solistine aşık olmuştum (şimdi kendimden utanıyorum) Yardım etmeyi de çok severim ama daha çok manevi yardımlar mutlu ediyor beni, bir sıkıntın olursa mesaj at evet evet sen! Hiçbir şey yapamasam dinlerim 😙🤗Bu yazıyı da beni tanıyın diye yazdım, bilmeyen kalmasın😛 Fesleğenim ben, tanıştığıma memnun oldum...🥰🥰
1000Kitap
Harley quinn
Sende benim aşkımsın♡