“Yaşlanmıyoruz, şimdilik yaş alıyoruz. Hayata kapılıyoruz, unutuyoruz, eksiliyoruz, çoğu zaman eksiltiyoruz. Kendimizi unutuyoruz, yaşamayı unutuyoruz, nefes almayı unutuyoruz, var olduğumuzu unutuyoruz. Hayattan pek de keyif alamıyoruz, hayatı anlamlandıramıyoruz, anlam aramaktan yoruluyoruz...”