Kayaoğlu

Kayaoğlu
@kayaoglu0
HRÜ
İnsan doğdum, yalnız ölüyorum.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Özlüyorum onu hep..." Hiç elini tutmadım, yüzyüze gelmedim, bana bakmadı ama ben özlüyorum. Bazen şarkılarda dönüyor başım. Sonra bir bakmışım karşımda. Hayal ya gelmese ayıp olur. Zaten bi kaç saniye var sonra yok. Azar azar tadıyorum onu ve özlüyorum. Dağlar kadar özlüyorum. Hani onlarda gökyüzüne ulaşmaya çalışırlar ya.. Hiç kokusunu bilmemek çok yoruyor. Gelse, kokusunu çeksem içime ve yansa yüreğim. Ama özletmekte direniyor..
Edebiyat
Aklımın içinde adım atacak yer yok.
Edebiyat
Benimle meydan oku her çaresizliğe, Benimle uyu, benimle uyan.. Birlikte varalım onüçüncü aylara Ben bir Eylül, sen Haziran. 🌒
Edebiyat
"Her şey bana, seni hatırlatır unutmak isterken..." youtu.be/eeA6Lvoo4Ac
Müzik