Kitap kurdu

(...) Söz bitti...! Kelâm, sana olan özlemimi anlatmaya yetmedi. Şimdilik benden bu kadar... Ama yine de sen doldur tabağına birkaç tatlı şiir, çık gel.Yanına bir de demli çay koyarız olur biter.!!!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şelaleye düşmüştür Zeytinin dali; Celaliyim Celalisin Celali.
Seni ben bekliyorum, göğsüm açık, bağrım açık; Hançer ol, göğsüme saplan; ecel ol, karşıma çık! Faruk Nafiz Çamlıbel (Davet)
Niye gün ortasında akşam oIuyorum? Atilla İlhan Günaydın.