Yürümediğiniz yolun seyyahı olamazsınız. İçinde boğulmadığınız deniz hakkında konuşamazsınız. Issızlığında kaybolmadığınız çölü kimseye anlatamazsınız. Hem zaten anlattığınıza da kimse inanmaz...
Kimsenin beklemeye sabrı yok. Fakat bu acelecilikleri onları daha da geciktiriyordu ki bunun kesinlikle farkında bile değillerdi. Çünkü dinlemiyorlardı.