… bir yere giderken yolum açıksa orada akış var. Bir yere giderken bir sürü sorun yaşıyorsam, sıkıntı varsa orada blokaj var. Bu bir mesaj derim. Bu mesajı alıp, zorlamadan devam edebilmek önemli… İlişkilerde de böyle.
Şükür… Olaylardan ve sonuçlardan bağımsız bir hissedişle kaybetme duygusunun olmaması, korkunun yerini sevginin almasıdır. Bugüne dek yaşadığımız iyi/kötü her deneyimi hayatımıza bir şekilde kendimizin çektiğini bilmekle birlikte her deneyimin, içinde hediyesiyle bize geldiğinden emin olarak derin ve koşulsuz bir şekilde edilen teşekkürdür, şükür.