Yaşım Çocuk

Yaşım Çocuk
@kediogretmen
9/10
·64 syf.··
Beğendi
·
2020 29. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 08 Aralık 2020 17:02
Kendisini iki senedir severek takip ettiğim bir yazar Anıl Basılı. Fakat kitabını yeni okudum sayılır. İyi ki de okudum. O kadar tatlı bir öyküydü ki... Öykü pek tatlı, içinde derin anlamlar barındıran güzel cümleler pek havalı :) Çocukların çok severek okuyacakları, çizimlerini sevecekleri hoş bir kitap . Ben çoook sevdim. Arkadaşlarıma da tavsiye edeceğim mutlaka. Devamı gelecek :) (7+ yaş ve yetişenlere ) #okuyalımtavsiyedelim
BalinoAnıl Basılı · Timaş Çocuk Yayınları · 2018918 okunma