Bu dünya senden olmayanlarla hoştur...Herkes beyaz olsa, o zaman beyazı fark edemezsin ki. Değil mi? Ve yahut da siyah.Beyaz en güzel siyahta belli eder kendini.Beni ben yapan yegane şey, benden olmayandır.O yoksa, sende yoksun. Ne anlamın kalır ne rengin belli olur. Ne de tadın.