kerem

kerem
@ker3md
               rebellion,revolution,anarchy                       
Bu dünya senden olmayanlarla hoştur...Herkes beyaz olsa, o zaman beyazı fark edemezsin ki. Değil mi? Ve yahut da siyah.Beyaz en güzel siyahta belli eder kendini.Beni ben yapan yegane şey, benden  olmayandır.O yoksa, sende yoksun. Ne anlamın kalır ne rengin belli olur. Ne de tadın.