📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzel, akıcı bir polisiye romandı. Beğendim. Yazar katili usulcacık saklamış. Son anlarda anladım kim olduğunu ama son dakikaya kadar da ters köşe var. Güzel kitaptı.
Toplumun kanayan yarası olan belki de ülkemizde çalışma koşullarının en kötü olduğu bir sektörü madencilik sektörünü üç işçinin özelinde anlatan çok güzel bir kitap. Bazen hüzünlenecek bazen de öfkelenerek okuyacaksınız.
Yazar Ömer Bey'i tebrik ediyorum, ben beğenerek okudum. zaten çok akıcı, bir günde bitiyor. Tavsiye ederim.
Aksiyonun hiç durmadığı, gayet akıcı, akıl tutulmaları ile dolu dolu dolu bir polisiye roman. Katil kim sorusu aklınızı bulandıracak. O kadar akıcı ve sürükleyiciydi ki yarım günde bitti kitap.
Yazar Murat Beltek'i tebrik diyorum, çok beğendim. Tavsiyedir.