"Öğrenmek için okulu bıraktım" TED konuşmasını öneririm.
Okullarda zekadan çok ezberi olan "başarılı" oluyor. Sistem, içimizdeki yaratıcı çocuğu tüketip mutluluğumuzu maaş günlerinde, hafta sonlarında, öğlen tatilinde bulacağımızı empoze ediyor. Hayat, bizi nereye savurursa orada arıyoruz mutluluğu. Duygu yoksunu, merakını, ideallerini kaybetmiş bireyler olarak çıkıyoruz.