L

Genelde Türkiye'deki "müslümanların" sene boyu çalıp, hak yiyip, yalan söyleyip, dedikodu edip, hırsızlık ve taciz gibi daha kötü şeyler bile yapıp sene sonunda "Ben yılbaşı kutlamam müslümanım!" diye cırlaması çok komik.