Beyza

Beyza
@ketamine_
"... eğer özgürlüğümüzü elimizden alan o kahrolası yasa olmasaydı onu o anda öldürürdüm."
Reklam
"Ufalanıp gitmiş hayatları da anılar ve pişmanlıklar kelepçesine vurmanın anlamı olamaz."
"Hayat buydu işte, söylenmeye değmez ya da bir kez söylendikten sonra bir daha söylenmesi gerekmez sözlerle doluydu."
"Ölümden ancak hayattayken konuşabiliriz başka zaman değil."
"En güçlü ruhların bile dayanılmaz bir zayıflık anı vardır, vücut ruhun yıllarca zorla öğrettiği metanet ve sükûnet dayatmalarına karşı koyar ve içinden ne geçiyorsa onu yapar..."
Reklam