k.

bi süredir aktif olamıyordum, özlemişim burayı
d isimli okura yanıt verildi
k.
slm yasıyorum IKI HAFTA OLMUS
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

mono

, bir kitap okudu
8/10
·144 syf.·
14 günde okudu
·
2024 160. kitabı
Nurullah Genç
9.1/10 · 7,1bin okunma
k. isimli okura yanıt verildi
k.
mono anlaştık

mono

, bir kitap okudu
8/10
·144 syf.·
14 günde okudu
·
2024 160. kitabı
Nurullah Genç
9.1/10 · 7,1bin okunma
k.
Of felfena oluyorum şiirlerini kendi ağzından dinlediğimde
baba hiçbi şeyi kolaylaştıramam artık, sen göğsünü gere gere yürü diye ağzımda bi tokatın tadıyla öylece yaşadım senelerce, yaşamak nedir biliyor muydum. baba artık sen üzülme diye bütün kavgaları sessiz ve sensiz veremem anlıyor musun. boğazım düğüm düğüm bağırmam lazım. sen babana hiç bağırmadın diye susamam artık. sus ve sessizce çek acını, ne olsa geçecek. geçmiyor, yemin ederim. geçmiyor. geçse artık bu kadar acımaz..
1000Kitap
k.
"boğazım düğüm düğüm bağırmam lazım. sen babana hiç bağırmadın diye susamam artık"