Keziban

Keziban
@keziiban
Only me...
"Normal olması gerekenin, anormal kabul edildiği bit dünyada yaşıyoruz."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Alçakgönüllülük iyidir. Fakat ölçüsü kaçırılan her şey eksiklik haline gelir."
Sayfa 50·Kitabı okudu
"Daha fazla kitap, daha fazla gücü doğurur. Ben buraya o güç sayesinde geldim."
Sayfa 46·Kitabı okudu
Kitaplar senin yerine yaşayacak değil. Kendi ayaklarıyla yürümeyi unutan kitap kurdu, Eski bilgilerle şişmiş bir ansiklopedi, birileri gelip açmadıkça hiçbir işe yaramayacak bi antika olabilir ancak.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Yalnızca kendini kaptırarak kitap okudun diye, görebildiğin dünya da genişleyecek sanma. Ne kadar bilgi depolasan bile, kendi kafanla düşünüp kendi ayaklarınla yürümedikçe her şey sahte, Havada ve gelip geçici şeyler olarak kalır.
Sayfa 45·Kitabı okudu