Ayak üstü sevmek olmaz…
Gel bi kahve içelim diyeceğim de..
Kırk yıl bana ayıracak vakti var mı,
Onu
Bilmiyorum..
Sakın,git deme…
Ben gidersem,
resimler bensiz,şarkılar sessiz,
şiirler dilsiz,
Sen nefessiz kalırsın…
Sakın,git deme…
Ben gidersem,kahven tatsız,
çayın demsiz,sofran tuzsuz,
Yüreğin öksüz kalır…