kibrit

kibrit
@kibritin_izmariti
s⭒ yuvamm
Aşçılık
hastane
29 okur puanı
Haziran 2025 tarihinde katıldı
ben o hastane tuvaletinde ağlarken biriniz bile nasil olduğumu sormadı şimdi ben neden size sorayım ki derdim ama ben sizin kadar kalpsiz değilim yine de sorar yanınızda olurum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tam on altı kez on farklı morga girdim.Telhis etmeye... tam on altı kez, on altı ölü kadın bedenine gülğmsedin Nazlı olmadıkları için gülümsedim.
sonra sen olümden daha guzel gelmeye başladın.
Ölüm yıl dönümleri tuhaf oluyor. Herkes normal davranıyor, güneş açmış , çiçekler açıyor.Ama ben hayatımın en kötü gününü yeniden yaşıyorum…
ben küsüm artık sana şimdi bütün dünya seninle konuşabilir.