kido.kymet

kido.kymet
@kidooke
okuyorum
şuanda lise sondayım
izmir
konak
4 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Ben gönlümü sana verdim..🎶
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlk adımı benden bekleme! Ben uçurumun sonundayım..
Özledim... Söyleyeceklerim bu kadar, Kısa ve derin...
Gitmeseydin eğer... Gitme deseydin eğer... Nefes nefese verip iyileşebilirdik...