kido.kymet

kido.kymet
@kidooke
okuyorum
şuanda lise sondayım
izmir
konak
4 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Özledim... Söyleyeceklerim bu kadar, Kısa ve derin...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gitmeseydin eğer... Gitme deseydin eğer... Nefes nefese verip iyileşebilirdik...
Boşver yüreğim,gidelim.....Değmez..... Sevdiğine de , sövdüğüne de.

kido.kymet

, bir kitap okudu
10/10
·324 syf.·
Beğendi
·
2018 19. kitabı
Hande Altaylı
8.1/10 · 3.179 okunma