Kılıçalan

Kılıçalan
@kilicalan
Sonra dedik; kötü bir son, sonsuz umutsuzluktan iyidir.
Reklam
İçimde bir yerde bir acı, yumru gibi.. ne geçmek biliyor nede bir şey değişiyor. ilk defa böyle hissedip neyin iyi geldiğini bilmeden, gelene kadar onca çabam.. acınası bir duygu.
İnsana olan saygımı korumak için, insanlardan uzak duruyorum/ o kadar haklı ki.. Fyodor Dostoyevski
İlişkiler
Bu bedel ağırmış taşımaktan yorulmadım ama kendimle yüzleşmek çok zordu.
Düşünce
Sen diye sarıldığım yastık bile yabancı, bu kadar sevmeye yoksaydık birbirimizi, Seni parça parça unutmana izin vermemelisin, sevdiğimiz şarkıları sevenler var.. ve ben o şarkıları bir başkasıyla dinleyemem bir şarkıda 2 kişiyi sevemem.
İnsan ve Duygular