İçimde bir yerde bir acı, yumru gibi.. ne geçmek biliyor nede bir şey değişiyor. ilk defa böyle hissedip neyin iyi geldiğini bilmeden, gelene kadar onca çabam.. acınası bir duygu.
Sen diye sarıldığım yastık bile yabancı, bu kadar sevmeye yoksaydık birbirimizi,
Seni parça parça unutmana izin vermemelisin, sevdiğimiz şarkıları sevenler var.. ve ben o şarkıları bir başkasıyla dinleyemem bir şarkıda 2 kişiyi sevemem.