kitap hem ana karakterin hem de katilin ağzından anlatılıyor. Kitapta genel olarak Noah'ın yaşadığı psikolojik ve aile sorunları ele alıyor. Katilimiz bir gün Noah'ın yaşadığı Ravebelg kasabasına geliyor ve daha önceden seçtiği kurbanlarını öldürmeye başlıyor. Bu kasabada büyük korku uyandırıyor, kasaba yöneticileri halka dikkatli olmaları ve en kısa zamanda katilin yakalanacağını söylüyor. Kitabımız böyle başlıyor.
(kitap +18 ve çok fazla tetikleyici unsur içeriyor. kan, katliam ve tetikleyici öldürme şekillerini barındırıyor.)
SPOİLER!!
Kitabın konusu farklı ve daha önce okumadığım şekilde yazılmış. Kitap beni çok boğdu açıkcası 480 sayfa boyunca sürekli artık bir şeyler olsun diye bekledim. Noah'ın yaşadığı şeylere elbette kolay demiyorum. Ama sürekli eski hoşlandığı kişiyi (Raymond) gördükçe, yok o benim ilk aşkımdı yok o beni hem iyileştirdi hem de mahvetti falan falan o kadar bunalttı ki bunlar beni. kitabın ilerleyen yerlerinde bir partide Raymond eskiden Noah'ı sevdiğini falan söylüyor, aralarında böyle bi muhabbet geçiyor. Noah hala ARKADAŞ/ KURTARICI adı altında Raymondın yanında geziyor. Ama Raymond Noah'ın kuzenin sevgilisi! Buna rağmen hala Raymonda karşı bir şeyler hissetmesi beni delirtti. Katilin ağzından okuduğumuz bölümlerde çoook sıkıldım. Katil sadece ben kimim bilemezsiniz, aptalsınız, bir şeyler bidiğinizi sanıyorsunuz ama bilmiyorsunuz, yok öylesiniz, yok şöylesiniz diye okuyucuya anlamsız anlamsız konuştu. kafanızı kaldırıp baksanız beni bulurdunuz ama aptal olduğunuz için bulamadınız falan diyorda ben tek seferde buldum açıkcası. Kitap sadece Noah'ın sorunlarını ve katillin kurbanlarını vahşice öldürülmesini anlatmış okurken ne heyecanlandım ne de merak duygusu oluştu. Sırf bitsin diye okudum. Sevenlerine saygım sonsuz ama benim beklentimin