size ise üzülmek kalır; o geçici güzellik öyle çabuk, öyle geri dönülmez bir biçimde solup gitmiş, gözlerinizin önünde öyle aldatıcı bir biçimde, amaçsızca parlayıp sönmüştür ki... maalesef daha onu sevmeye bile vaktiniz olmamıştır.
eğer bir kitaba çok tuhaf ve rahatsız edicisin deme şansına sahip olsam bu kitaba söylerdim... sanırım gerçekte yaşanmış ancak aşırı arada kalmış şeyler var... kız kendisine uymadığını düşünerek iptal ediyor ancak sonra bir anda seni seviyorum diyerek geri dönüyor ne ara? sadece epostalardan yürümesi eksiydi benim için eğer yazar arada karakterlerin iç dünyasını yaşadıklarını yansıtsa bir şeylere daha çok anlam verebilirdik gibi, ki eğer gerçekse ve bu epostalar bir yerden alındıysa şunu da sormamız gerekir, yazarlık bunun neresinde? sadece telif haklarını alarak yayınlamış gibi hiç beklediğim gibi değildi maalesef