Kitapkurdu

Kitapkurdu
@kit_ap
Instagram:kitapruh1
Anasınıf öğretmeni
26 Ağustos 1996
3258 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
...kitaplar gizli kardeşlik bağının işaretiydi.
Reklam
Her şeye rağmen öleceksek sen beni niye üzesin, ben seni niye üzeyim? İnsan güzel yaşamalı... Cemal Süreya
“En iyisi,bir kenarda sakin yaşamalı insan,başkalarıyla pek az,kendisiyle çok konuşmalı…” Mutlu azınlığa … Seneca
Sadece bir tek hayat yaşadığımız için bu hayatı öncekilerle karşılaştıramaz ya da kusurlarımızı gelecekteki hayatlarımızda gideremeyiz; bu nedenle de ne istediğimizi bilemeyiz.
Bana ne kadar kötülük yapılırsa yapılsın kimseye saygısızca gitmedim. Aram bozuk olsa bile, birinin bana ihtiyacı olsa hiç düşünmeden giderim ama görüyorum ki saygının, sevginin hatta şefkatin bile iyileştiremeyeceği insanlar var. Sabahattin Ali
Reklam