Güncel olarak amsterdamdayım ama bir kez daha anladım Türkiye yaşam standartları açısından olmasa da güzellik açısından çok daha güzel türkiyedeki sıcaklık insanların genel olarak saygılı olması hollandada yok bunlar herkes çok övüyor ama o kadar da iyi değil hollanda kadınlarının güzelliği dışında hiçbir özelliği olmayan bir ülkeymiş :D ama şu var eğer doktor olmasam bir süre için de olsa yurtdışında yaşardım sonra belli bir maddi güce ulaşıp birikim yaptıktan sonra ülkeme dönerdim yani kadınları da evet güzel ama karakterlerinden şüphem var :D