Puan

6.510 üzerinden
4 kişi
“93’ü seviyorum ben”
9/10
Çok arada kalıp aldığım bir kitaptı ama iyi ki almışım. Bir erkeğin gözünden aşkın, ilk görüşte aşkın anlatıldı çok güzel bir kitaptı. Okurken kendinizi bir üniversite öğrensecisinin evindeymişsiniz gibi hissediyorsunuz. Ki zaten öylesiniz… Mirsad ve onun aşkıyla önündeki en büyük engeli olan arkadaşları. Kitapta sadece aşk yok arkadaşlık nedir diye bir sorguluyorsunuz. Gençlik romanı gibi bir kitaptı. Yazara bu eseri için teşekkürlerimi iletiyorum. Bana sorarsanız Mirsad mükemmel bir karakterdi onun ağzından okumak çok keyifliydi. Herkese tavsiye ederim ve okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar diliyorumm:) Samir Hamzaoğulları
Alıntı
93Samir Hamzaoğulları · Dark İstanbul Yayınları · 202310 okunma