Pablo Neruda "Bir şarkıyı başa sarıp tekrar dinliyorsan, o başa sardığın şarkı değil, hayallerindir." demiş. İşte ben de Pablo Neruda`nın tam da dediği noktadayım. Tek şarkım yazmaktır benim. Canı yanıyor bu gece bulutların, keder sızıyor topraktan. Deniz çığlık çığlığa bu gece. Dalgalar çırpınıp duruyor. Kıyıya vurmuş bir balık misali insan. Çaresizlik içinde. Ağzına zincir vurulmuş konuşamıyor.