Wild Seasons Serisi 3

Dark Wild Night - Lev Livet Grib Chancen

Christina Lauren

About Dark Wild Night - Lev Livet Grib Chancen

Dark Wild Night - Lev Livet Grib Chancen subject, statistics, prices and more here.

About

Det er sker i Las Vegas, bliver i Vegas. Men det, der ikke skete i Vegas, ser ud til at forfølge dem. Tredje bind i Christinas sexede Wild Season-serie har vennerne Lola og Oliver i hovedrollerne. Parret var enige om, at det var smart af dem ikke at fuldbyrde deres alkoholomtågede Las Vegas-bryllup. Havde de dobblet den fejltagelse, ville deres 'vi-er-bare-venner'-forhold have taget alvorligt skade ... Eller det er den officielle version. I virkeligheden har Lola siden dag et været vild med Oliver. Og Oliver på sin side nyder, når Lola er omkring ham Så hvorfor skulle de ødelægge et godt venskab? Af og til ser man ikke, at det, der ligger lige foran næsen på en, er det rigtige. Og en mørk, vild nat i Vegas behøver ikke være slutningen ... den kan være begyndelsen på et vidunderligt nyt liv.
Estimated Reading Time: 9 hrs. 31 min.Page Number: 336Publication Date: 28 June 2018Publisher: Rosinante & CoOriginal Title: Dark Wild Night (Wild Seasons #3)
ISBN: 9788763856331Country: DenmarkLanguage: DancaFormat: E-kitap

About the Author

Christina Lauren
Christina LaurenYazar · 25 books
Christina Lauren (Christina Hobbs ve Lauren Billings'in ortak takma adı), çağdaş kurgu, gençlik kurgusu ve aşk romanlarından oluşan Amerikalı bir yazar ikilisidir. İkili, 2009 yılında çevrimiçi roman yazarken tanıştı ve 2010 yılında ortak yazar oldular. 19'dan fazla roman yazan ikilinin eserleri 30'dan fazla dile çevrildi. Ödülleri 2013 En İyi Romance Adayı Goodreads Choice Ödülleri (Güzel Zenci) 2013 En İyi Romance (Güzel Yabancı) 2014 RT Mühür Mükemmellik Ödülü (Tatlı Filthy Boy) 2014 Yılın RT Kitabı (Tatlı Filthy Boy) 2014 En İyi Romance Adayı Goodreads Choice Ödülleri Verdi (Tatlı Filthy Boy) 2015 Kirkus Yıldızlı İnceleme (House) 2016 Bir Amazon Editörün Seçimi 2016'nın En İyi Kitapları (Wicked Sexy Liar)