Kitabın adı dikkatimi çektiği için okumaya başlamıştım, beklentim kitabın içeriğiyle aynı olmadı ama beğendim. Gazali'nin bir kitabından yola çıkarak başlıyor yazar kitaba, "Allah'ın ahlakı ile ahlaklanmamız gerektiği" sade ve akıcı bir dille anlatılıyor. Yazar yöneticilerin sahip olması gereken özellikleri Allah'ın Esma'sını baz alarak anlatıyor ama bu kitabı sadece yöneticiler okumamalı, bütün insanlar okumalı ve özümsemeli ve hayatına uygulamalı.