Eylül Ay bu kitabında, kelimelerin büyüsünden geçmeye çalışarak, hayatının ve yaşadığımız günlerin anlamını arıyor... Bize hüzünleriyle dokunan şiirler bunlar. Belki biraz kırgın, acıyı tatmış, ancak bir o kadar da umudu elden bırakmayan bir ses... Yazmanın hayatı ne kadar anlamlandırabileceğini bir kez daha anlatabilmek için... Kendini doğurmak adına... Bu yolun, böyle bir yerden bakıldığında, desteklenmesi gerektiği kanaatindeyim. Kim bilir, belki siz de bu yazılanlarda içinizde gizlediğiniz bir çığlığı duyabilirisiniz. Geriye Eylül'ün yoluna devam etmesini temenni etmek kalıyor... Hayat bu... Kimin, nereye kadar gideceği, o adımlar atılmadan bilinemez ki...
-Mario Levi-