Fc Buurt slaat terug

About Fc Buurt slaat terug

Fc Buurt slaat terug subject, statistics, prices and more here.

About

Kwint houdt niet van voetbal. Hij is bang voor de bal en schopt altijd mis. En toch is hij opeens de keeper van een team. Zaterdag is al zijn eerste wedstrijd. Tot Kwints grote schrik komt er ook publiek. O nee, straks staat die mevrouw langs de lijn. Die mevrouw voor wie hij zo bang is… Heel grappig, ook voor kinderen die niet van voetbal houden! Kasper, 9 jaar Leuk en leerzaam met die informatie over voetbal. Thijs, 9 jaar Ik zou nog wel zo’n boek willen lezen! Thijs, 8 jaar
Author:
Türler:
Estimated Reading Time: 1 hrs. 45 min.Page Number: 62Publication Date: 2019Publisher: Uitgeverij Zwijsen B.V., Tilburg
ISBN: 9789048723287Country: NetherlandsLanguage: Felemenkçe

About the Author

Els RooijersYazar · 0 books
Els Rooijers is een Nederlandse kinderboekenschrijfster. Rooijers werd opgeleid tot fysiotherapeute en deed dat werk een aantal jaren voor ze zich aan het schrijven waagde. Ze debuteerde uiteindelijk met het boek Prinsessenthee (1992), nadat ze eerder voor haar dochtertje haar eerste verhaal schreef (Opa’s eiland). Nu wisselt ze het schrijven af met het bezoeken van scholen en bibliotheken, waar ze over haar werk en boeken vertelt.