İnsan zamanını yiyip içip yatarak geçiriyorsa İnsan denir mi ona? Hayvandır o ancak.
Bizi geçmişi ve geleceği ölçüp biçebilecek kadar
Derin bir düşünme yetisiyle yaratan Tanrı'nın, Bu ilahi aklı ve mantığı
Bomboş çürütelim diye verdiğine inanmıyorum.