Tüm seriyi bitirdim ve en sevdiğim cildine inceleme yapmak istiyorum. Öncelikle ilk iki bölümüyle bu ne lan diyerek başladığım ara ara saçmalayan ara ara Wow diyerek okutan bir manga serisiydi. Kan, erotizm vardı. Normalde beni bunlar rahatsız etmezken mangakanın işleyiş biçimi okurken beni çok rahatsız etti. Mangakanın tarzı bu olsa da bana ağır geldi.Konusu aslında klasik sayılabilecekken, özgün işleyişi diğer serilerden ayırmış. Okumak için sağlam psikoloji gerektiriyor,onun dışında 7/10bir seriydi.