Black Angels MC #1

Hunter

A.E. Fisher
Tahmini Okuma Süresi:
8 sa. 54 dk.
Sayfa Sayısı:
314
İlk Yayın Tarihi:
31 Ocak 2017
ISBN:
0119452
Dil:
İngilizce
Format:
E-kitap

Yorumlar ve İncelemeler

5/10
·314 syf.··
2024 26. kitabı
·
19 saatte okudu
·
Okunma: 22 Ocak 2024 17:35
Black Angels MC serisinin ilk kitabı bomba patlayarak sinirimi bozdu . Dili anlatımı kötü bonus olarak korkunç bir kadın karakter zerre hissedilemeyen aşk 3 yaşında çocuk bile sevimsizdi ya inanılmaz. Şimdi zaten bu okuduğumuz türlerde tamamen farklı konu olabilmesi mümkün değil bu noktadan sonra . Her konuyu ve bin varyasyonunu okuduk sanırım olay tamamen akıcılık hissettirebilme ve karakterlerin derinliği hoşluğu . Ve bunu beceremeyen tonla yazar var . Baş salak mızmız kadın kahramanımız Mallory 28 yaşında 3 yaşında oğlu ile sefil şekilde yaşıyor . Bu ciddi anlamda pek beğendiği taktığı adam on sene falan takipçi oluyor . Sonunda bir şekilde adamla yatmayı beceriyor ve bilerek hamile kalıyor . Kadından şu hikayesi ile bile tiksindim şahsen adama söyleyince hoş olmayan bir tepki ile karşılaşıyor doğal olarak . Sonra adam kaza geçirip ölüyor bu gerzekte ne alaka ise benim yüzümden öldü diye vicdan yapıyor .Çocuğu ile kasabadan ayrılıp devamlı kaçıyor niye kaçtığını öğrendik sonunda neyse . Hunter 36 yaşında abisinin çocuğunu doğurup kaçıp duran bir kadın olduğunu öğrenip peşine düşmüş ne zamandır . Sonunda bunu buluyor alıp getiriyor Mallory'i ben size bakacam diye . Fakat genel olarak kadının halleri inanılmaz sevimsiz saçma sapan ve itici . Bunlar niyeyse sonunda aşık oldular bazı aksiyonlar oldu kadın niye kaçmış anladık Hunter'ın abisinin ölümü kaza değilmiş vs vs . Fakat bu sevimsizlik boyunca benim tadım kaçtığı için bitse kurtulsam diye okudum :(((
HunterA.E. Fisher · 01 okunma
Reklam

Yazar Hakkında

A.E. FisherYazar · 0 kitap
Writing books had been a big part of my life for many years; whether it was writing in secret notebooks during class, writing amateur novels or posting stories online, I surrounded myself with it. Of course, it has its up and downs, but I've never once thought that writing wasn't for me. Because of that, I can share the worlds I discover in my head with the outside world, and although that might sound crazy to some, it's fine by me. So long as I can do what I love, I'm happy. And every person who's happy as a result of my writing is a bonus for which, I'm forever grateful for.