Ben bu kitabı 5 günde bitirdim. Gerçekten çok güzel bir kitaptı. Okurken genellikle kahkahalara boğuldum ve kitabı elimden bırakmak istemedim. Gülmek isteyenlerin kesinlikle okuması gereken bir kitap.
"Özlemedin mi?" diye sordu,
" Özlemek ne kelime, bi' yolu olsa çıkarıp ömrümü ömrüne eklerim. Ben canımı canına bağladım sevgilim, sen varsan varım. Yoksan..."
•Çerezlik bir kitaptı, kesinlikle +10 bir kitap.
Ergenlik, olgunluk , dosluk ve aşk. Butun duygulari yaşatan dizi tadinda bir genç kitabi. Komşunun oğlu ilk defa böyle birisi cıkti. Her kiz hayal eder yakışıkli bir komşusu olsun. Ve ayni bu kitapta yasanilanlar yasansin. Yasamadim ama yaşamiş kadar oldum. Daha önceden aklinızdan bir kere olsun bile boyle bir sey geçirip, olsaydi ne olurdu acaba dediyseniz, okumanizi kesinlikle öneririm kizlarr..
Merhabaaalar,
Arkadaşlar kitap tam çerezlikti. Bayıldım. Esprilerine bayıldım. Kitap akıcıydı ama sonu hemen hızla bitmiş gibi. Çocuklarının hayatını merak ettim açıkçası. Keşke 2. kitabı olsa.
Bugün kitabı bitirdim ve cidden çok beğendim.
Çerezlik, asla sıkılmadan okuyabileceğiniz güzel bir kitap tam da kafa dagitmalik boş bir zamanınızda okumanızı öneririm
Herkesin seveceği ve tekrar okuyacağı bir kitap. Hemen bitiyor sadece vaktim olmadığı için erkenden bitirsemde paylaşamadım. Ayrıca çok da komik yerler var. Ergenlik, dostluk, aşk konulu bir kitap. Sevdim ve çok 18+ sahneler yoktu yanlış hatırlamıyorsam 2-3 kere çıkmıştı yani azdı. Bu tarz şeylerden okumak istemeyenler okuyabilir. Komikliklerle dolu eğlenceli bir kitap gerçekten çookk beğendim. Tek kelimeyle harika. Ayçöreği kadar güzel bir kitaptı. Bu tarz kitapları daha çok seviyorum galiba..
Akıcı gidiyordu ama devamında ne olduğunu merak ettim açıkçası keşke 2. Bir kitabı olsa...
Acaba Zehra Cansız devam kitabı yazar mııı? Aslında çok isterdim 2. Bir kitabının olmasını sizlerde okuyunca eminim böyle dersiniz.