Hayata sıfırdan başlamak ve yeniden başlamak diye iki başlangıç noktası vardır. Sıfırdan başlayanlar için işler çok daha kolaydır. Çünkü ; pembe gözlükler takılmıştır ve iyiye dair olan inanç güçlüdür. Yeniden başlayanlar için ise geçmişte yaşanan hayal kırıklıkları ön yargıları güçlendirir ve en kötüyü düşünmek mecburi olur. Bu hikayede geçmişin kırgınlıklarını taşıyan kadın kahramanımızın aşkla yeniden tanışırken hissettiklerini ve yaşadıklarını en derinden şekilde hissederek okumamızı sağlayan yazarımızın kalemine , emeklerine sağlık @gulsahcetiner_1
Aşka inananların dünyasında hala biraz ümit vardır . Peki ya bizim kahramanımız için ümit var mı ?