Açıkçası kitabı ilk edindiğimde bu kadar hoşuma gitmesini beklemiyordum ama hem Lilith karakteri olsun hem de Kara karakteri olsun çok beğendim. Toplam 3 hikaye var ve 3 farklı zamanda geçiyor olaylar ve bunlar kendi aralarında ufak tefek bağlantılara da sahip oluyorlar o da ayrı bir hava katıyor hikayeye. Çizimleri de gayet beğendim. İlk ciddi Fumetti deneyimim gayet güzeldi yani, o yüzden devamı da gelir sanırım :)