~
Selam Dostlar! Bugün @sehertanidik kaleminden #pandemi adlı eserle karşınızdayım. Bilim Kurgu Romanı. Kitap 2024 yılında yaşanan çiçek salgını nedeniyle herkesin evlere kapanmasını anlatıyor. Günümüzü, 2020,2021'i anımsatıyor. Hatta okurken salgını çiçek virüsü değil, covid-19 diye düşündüğüm yerler bile oldu. Fakat burada dikkatimi bir şey çekiyor; kitap 2018 yılında yazılmış ve kitapta anlatılanlara çok benzeyen covid-19 ülkemizde 2020'nin mart ayında ortaya çıkıyor. Dikkatimi çeken bir diğer bölüm ise kapaktaki şu paragraf:
İnsanlar iyice korkmalı, içlerine çekilmeli, birbirine düşmeli, susmalı, beklemeli, yalvarmalı, biri bir aşı bulsun diye dualar etmeliydi.
İlk günden beri virüsle aynı soğutucuda bekleyen aşıyı...
Ve aşk da vardı. İnsanlığı kurtarmak için bekliyordu!
Nasıl, çok ilgi çekici değil mi
Eğer ilginizi çektiyse, buyrun kitabı okuyun. TAVSİYE EDERİM, Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar dilerim.
~
9/10
~
#pandemi
#sehertanıdık
#hayykitap #işbirliği #kitapyorumu #kitaptavsiyesi