William Shakespeare eserlerini okumayı seviyorsanız tam size göre bir eser.
Başta neden ismi Pembe Kapı diye sorguladım. Çünkü bazı eserlerin ismi ile içeriği bağlantılı olur. Okudukça neden öyle olduğunu idrak ettim. Pembe Kapıya ayak uydurmak gerek. :)
Kirmat ve Sabeny diyalogları çok gerçekçi ve yerinde tespitler. Okurken yabancılık çekmeyecek ve zorlanmayacaksınız. Esasen onların diyogları toplumu,bitkiden hayvanlara,sulara kadar bizleri derinden etkileyen konular...
106 sayfa ama kısa diyip geçmeyin gerçek okurlar bilir ki eserin niceliği değil niteliği önemli bu da tam öyle türden.
Gerçekleri söylemenin,açığa çıkarmanın, soyut ve somut örneğinin bir insana ne denli pahalıya mâl olduğunu psikolojik ve fiziksel şahit olacaksınız.
Bazen okuduğumuz eserleri bilgi edinmek bazen hayal dünyasına dalmak bazen fantastik okuyarak gerçeklerden uzak durarak okuruz her anlamı farklıdır bu eseri bilgi edinmek ve toplumun ve diğer etkenlerin gerçek yüzünün bir kısmını görmek için okuyacaksınız,okuyun,okutun. Üzerine sorgulayın ve bilgi alışverişi yapın buna değer hatta zihni daha aktif çalıştırır.
Gazetecilerimizin toplum için bizler için nelere katlandığını gerçekleri öğrenmek için ne şartlara maruz kaldığını ve sonucunun neye mâl olduğunu görün. Her meslek dalı çok önemli ve zorludur bunu biliriz lakin gazetecilik çok başka. Bilgilenin lütfen.
Tiyatro oyunu bile var biliyor musunuz ? Ankara da yapılmıştır ek olarak serinin diğer oyunu da sergilenecek ve yazarın sayfasını incelediğiniz zaman daha nice projelerde aktif olduğunu ve kendisini/ekibinin aktif rol oynadığını görebilirsiniz. Sadece eseri yazmakla kalmıyor daha neler yapabilirim diye düşünerek hareket ediyor bu çok kıymetli ve değerli.
Okurken çok keyif almadım çünkü gerçekler çok keyif vermez yüzünüze