Akış
Kaydol

Prenses De Cleves

Madame de La Fayette

Prenses De Cleves Gönderileri

Prenses De Cleves kitaplarını, Prenses De Cleves sözleri ve alıntılarını, Prenses De Cleves yazarlarını, Prenses De Cleves yorumları ve incelemelerini 1000Kitap'ta bulabilirsiniz.
" İnsan, kendi kendisinden saklamak istediği bir şeyi başka birisine açmak pahasına şüpheden kurtulmaya kalkar mı?"
Sayfa 203Kitabı okudu
« et sa vie, qui fut assez courte, laissa des exemples de vertu inimitables. »
︎︎︎Kitabı okudu
“La vertu la plus austère ne peut inspirer d'autre conduite que celle que j'ai eue ; et je n'ai jamais fait d'action dont je n'eusse souhaité que vous eussiez été témoin.”
“La sincérité me touche d'une telle sorte que je crois que si ma maîtresse et même ma femme, m'avouait que quelqu'un lui plût, j'en serais affligé sans en être aigri. Je quitterai le personnage d'amant ou de mari, pour la conseiller et pour la plaindre”.
« Songez ce que vous devez à votre mari ; songez ce que vous vous devez à vous-même, et pensez que vous allez perdre cette réputation que vous vous êtes acquise et que je vous ai tant souhaitée »
Aşk yalnızca bir delilik ve kafa karışıklığıdır.
Sayfa 199
...sevda gönlümü sarabilir, ama gözlerime bağ olmaz.
Sayfa 185
Halbuki ötekilerden çok farklı sandığım bu adam içindir ki kendilerinden herhalde pek farklı olduğum kadınların düştükleri durumda bulunuyorum.
Sayfa 149
Gururunu okşayan bir şeyi gizli tutabilecek bir adam bulunabileceğini sanmakta hata etmişim.
Sayfa 149
Bana, gönül vermiş bir adamdır, denilebilir, madam, ama sanmam ki, sevilen bir adamdır, denilebilsin.
Sayfa 143
30 öğeden 1 ile 10 arasındakiler gösteriliyor.