Roboski Katliamı yaşandıktan sonra geride kalan aile içindeki annenin, babanın, kardeşlerin eş-dost-arkadaşların neler yaşadığını bilmek istiyorsanız okuyun, göreceksiniz ne kadar acı..
Hülya Tarman 1962 Ankara doğumludur.Sivil itaatsiz bir birey olarak alan çalışmalarını yürütüyor.Verilen,dayatılan hiçbir statüyü kabul etmediğinden sadece Hülya olarak anılacağı günlerin mücadelesine devam ediyor. Yazarın Mayıs 2011’de Kibele yayınlarından çıkan “Peşime Verdi” adlı bir kitabı bulunmaktadır.