Konusu güzel,kurgu da iyi ama bolca yazım hatası ve devrik cümle var. Anlamakta zorlandım yazılanları. Sadece son sayfalarda toparlanmıştı.
İdare eder bir kitaptı. Okunabilir ama işte....
Sadece Bir BebekSena Nur Kara · Aspendos Yayıncılık · 201748 okunma
Eksik yönler o kadar fazlaydı ki..
Kitapta her karakter için iletişim kopukluğu en üst seviyedeydi.
Ve okuyucu olarak bu şekilde ilerlemesi çok yorucuydu benim için.
2'yi ise Can ile arasında geçen sıcak iletişim için verdim.
Sadece Bir BebekSena Nur Kara · Aspendos Yayıncılık · 201748 okunma